Editoryal
BibTex RIS Kaynak Göster

Otel İşletmelerinde İçsatışların Önemi ve Arttırılması

Yıl 1994, Cilt: 5 Sayı: 2, 47 - 53, 01.08.1994
Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Editörden
Yazarlar

Fevzi Okumuş

Yayımlanma Tarihi 1 Ağustos 1994
Yayımlandığı Sayı Yıl 1994 Cilt: 5 Sayı: 2

Kaynak Göster

APA Okumuş, F. (1994). Otel İşletmelerinde İçsatışların Önemi ve Arttırılması. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, 5(2), 47-53.
AMA Okumuş F. Otel İşletmelerinde İçsatışların Önemi ve Arttırılması. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. Ağustos 1994;5(2):47-53.
Chicago Okumuş, Fevzi. “Otel İşletmelerinde İçsatışların Önemi Ve Arttırılması”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 5, sy. 2 (Ağustos 1994): 47-53.
EndNote Okumuş F (01 Ağustos 1994) Otel İşletmelerinde İçsatışların Önemi ve Arttırılması. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 5 2 47–53.
IEEE F. Okumuş, “Otel İşletmelerinde İçsatışların Önemi ve Arttırılması”, Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, c. 5, sy. 2, ss. 47–53, 1994.
ISNAD Okumuş, Fevzi. “Otel İşletmelerinde İçsatışların Önemi Ve Arttırılması”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 5/2 (Ağustos 1994), 47-53.
JAMA Okumuş F. Otel İşletmelerinde İçsatışların Önemi ve Arttırılması. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. 1994;5:47–53.
MLA Okumuş, Fevzi. “Otel İşletmelerinde İçsatışların Önemi Ve Arttırılması”. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, c. 5, sy. 2, 1994, ss. 47-53.
Vancouver Okumuş F. Otel İşletmelerinde İçsatışların Önemi ve Arttırılması. Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi. 1994;5(2):47-53.