avatar
Hakan Tan Dr. Öğr. Üyesi İSTANBUL NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Yayın 5 Hakemlik 0
5 Yayın
0 Hakemlik

Uzmanlık Alanları

İletişim Çalışmaları Yeni İletişim Teknolojileri Yeni Medya Dijital Reklamcılık İletişim Sosyolojisi İletişim Psikolojisi Dijital Pazarlama pazarlama yönetimi yönetimveorganizasyon satışyönetimi markayönetimi

Biyografi

1972 İstanbul doğumlu Dr. Hakan Tan, Lisans, Yüksek Lisans eğitimlerini tamamladıktan sonra doktorasını İstanbul Aydın Üniversitesi’nde “Kişisel ve Marka Yönetiminin Sosyal Medyada Dönüşümü” adlı doktora tezi ile tamamladı.

Dr.Hakan Tan, Dr. Öğretim Görevlisi olarak, İstanbul Bezmialem Vakıf Üniversitesi Tıp Fakültesi’nde, “Sosyal Medyada İmaj Yönetimi” ile İstanbul Aydın Üniversitesi İletişim Fakültesi’nde “Yeni İletişim Teknolojileri ve Reklam”, “Dijital Reklamcılık ve Medya Planlama” ve “Sosyal Medyada Araştırmaları” adlı dersleri verdi.

Dr. Hakan Tan, Nişantaşı Üniversitesi, İktisadi, İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi, Yeni Medya ve İletişim Bölümü’nde, Bölüm Başkanı, Dr. Öğretim Üyesi olarak görev yapmaktadır.

Kurum

İSTANBUL NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

İTİBAR KAVRAMINDA REKLAMIN ÖNEMİ VE REKLAMIN MARKA DÜNYASINA ETKİSİ
Yazarlar: Hakan Tan
DOI: 10.17932/IAU.IAUD.13091352.2017.9/34.1-23
ATIF 0 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4026

0

2

4026

0

1

597

DİJİTAL NARSİSİZM VE SOSYAL BİLİMCİLER İÇİN BİR ÖLÇEK ÖNERİSİ
Yazarlar: Hakan Tan
Yayın Bilgisi: 2022 , İletişim Çalışmaları Dergisi
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 749

0

1

749

KÜLTÜREL SOSYAL MEDYA NARSİSİZMİ
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 158

0

1

158

YENİ MEDYAYI HEGEL’İN TİN KAVRAMI BAĞLAMINDA DÜŞÜNMEK
Yazarlar: Hakan Tan
Yayın Bilgisi: 2024 , İletişim Çalışmaları Dergisi
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 256

0

1

256

Yayınlar

YENİ MEDYAYI HEGEL’İN TİN KAVRAMI BAĞLAMINDA DÜŞÜNMEK
Yazarlar: Hakan Tan
Yayın Bilgisi: 2024 , İletişim Çalışmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 256

1

256

KÜLTÜREL SOSYAL MEDYA NARSİSİZMİ
DOI: -
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 158

1

158

1

749

1

597

İTİBAR KAVRAMINDA REKLAMIN ÖNEMİ VE REKLAMIN MARKA DÜNYASINA ETKİSİ
Yazarlar: Hakan Tan
DOI: 10.17932/IAU.IAUD.13091352.2017.9/34.1-23
FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4026

2

4026

Kullanıcının DergiPark'ta kayıtlı görevi bulunmamaktadır.
Crossref atıf bulunmamaktadır.
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.