Hakkında
DergiPark Hakkında
DergiPark Ekibi
DergiPark Doi Hizmeti
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Özel
Kişi
Sendika
Araştırmacılar
Konular
Dergi Sihirbazı
Yardım
Trendler
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Araştırmacılar
Mustafa Kahyaoğlu
Mustafa Kahyaoğlu
Prof. Dr.
SİİRT ÜNİVERSİTESİ
Yayın
11
Hakemlik
20
CrossRef Atıf
16
11
Yayın
20
Hakemlik
16
CrossRef Atıf
0000-0003-2003-9730
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Fen ve Matematik Alanları Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Kurum
SİİRT ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Ortaokul Öğrencilerinin Bilimsel Sorgulama Becerileri Algılarının, Merak, Motivasyon ve Tutum Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Mehtap Saraçoğlu
,
Mustafa Kahyaoğlu
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.472673
ATIF
11
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1843
11
ATIF
3
FAVORİ
1843
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜRKİYE’DE ÇEVRE EĞİTİMİ ÜZERİNE YAPILAN ARAŞTIRMALAR: BİR İÇERİK ANALİZİ ÇALIŞMASI
Yazarlar:
MUSTAFA Kahyaoğlu
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Marmara Coğrafya Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5252
0
ATIF
1
FAVORİ
5252
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin İnovatif Düşünme Becerilerine İlişkin Özyeterlilik Algılarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Nezir Erbek
,
Erol Asiltürk
,
Mustafa Kahyaoğlu
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi
DOI: 10.56423/fbod.1264434
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
477
0
FAVORİ
477
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Postgraduate Theses on Digital Literacy in Turkey: A Content Analysis Study
Yazarlar:
Mithat Elçiçek
,
Mustafa Kahyaoğlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Learning and Teaching in Digital Age
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
801
0
FAVORİ
801
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN FEN BİLİMLERİ DERSİNDE KENDİ KENDİNE ÖĞRENME BECERİLERİNİN YORDANMASINDA KAYGININ ROLÜ
Yazarlar:
Mustafa Kahyaoglu
,
Mehmet İkbal Yetişir
, Fırat Kıyas Birel
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.450201
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1764
0
FAVORİ
1764
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Bilimsel Sorgulama Becerileri Algılarının, Merak, Motivasyon ve Tutum Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Mehtap Saraçoğlu
,
Mustafa Kahyaoğlu
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.472673
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1843
3
FAVORİ
1843
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Dezavantajlı Öğrencilerin Fen Okuryazarlık Performanslarının Duyuşsal Özellikleriyle İlişkisinin İncelenmesi
Yazarlar:
Mehmet İkbal Yetişir
,
Kaan Batı
,
Mustafa Kahyaoğlu
,
Fırat Kıyas Birel
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
DOI: 10.30964/auebfd.405014
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1914
0
FAVORİ
1914
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜRKİYE’DE ÇEVRE EĞİTİMİ ÜZERİNE YAPILAN ARAŞTIRMALAR: BİR İÇERİK ANALİZİ ÇALIŞMASI
Yazarlar:
MUSTAFA Kahyaoğlu
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Marmara Coğrafya Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5252
1
FAVORİ
5252
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAÖĞRETİM VE ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN “DOĞA” KAVRAMINA İLİŞKİN ALGILARININ METAFOR ANALİZİ YOLUYLA İNCELENMESİ
Yazarlar:
MUSTAFA Kahyaoğlu
,
HALİT Kırıktaş
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Marmara Coğrafya Dergisi
DOI: 10.14781/mcd.98568
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2938
0
FAVORİ
2938
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN ÇEVRESEL DAVRANIŞ VE DÜŞÜNCELERİ İLE BİREYSEL DEĞERLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Mustafa Kahyaoğlu
, Halit Kırıktaş
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Marmara Coğrafya Dergisi
DOI: 10.14781/mcd.64638
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2613
0
FAVORİ
2613
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen adaylarının çevreyle ilgili sivil toplum örgütlerine yönelik görüşleri ve sivil toplum örgütlerinin çevre eğitimine katkısı
Yazarlar:
Mustafa Kahyaoğlu
,
Mehmet Fatih Kaya
Yayın Bilgisi: 2012 ,
Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
625
0
FAVORİ
625
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çevre Konularıyla İlgili Kitap Okumaya Yönelik Tutum Ölçeği Geliştirme Çalışması
Yazarlar:
Mustafa Kahyaoğlu
Yayın Bilgisi: 2011 ,
İlköğretim Online
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
868
0
FAVORİ
868
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim öğretmenlerinin fen ve teknoloji dersinde yeni teknolojileri kullanmaya yönelik görüşleri
Yazarlar:
Mustafa Kahyaoğlu
Yayın Bilgisi: 2011 ,
Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
808
0
FAVORİ
808
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi
İlköğretim Online
Journal of Computer and Education Research
Journal of Learning and Teaching in Digital Age
Marmara Coğrafya Dergisi
Editörlük
Academia Eğitim Araştırmaları Dergisi
Editör
Hakemlik
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
Bartın Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
EKEV Akademi Dergisi
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
International e-Journal of Educational Studies
Journal of Computer and Education Research
Journal of Educational Technology and Online Learning
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu Dergisi
Siirt Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
Üniversite Araştırmaları Dergisi
Yayınlar
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN FEN BİLİMLERİ DERSİNDE KENDİ KENDİNE ÖĞRENME BECERİLERİNİN YORDANMASINDA KAYGININ ROLÜ
Yazarlar:
Mustafa Kahyaoglu
,
Mehmet İkbal Yetişir
, Fırat Kıyas Birel
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.450201
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1764
1
ATIF
0
FAVORİ
1764
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Bilimsel Sorgulama Becerileri Algılarının, Merak, Motivasyon ve Tutum Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Mehtap Saraçoğlu
,
Mustafa Kahyaoğlu
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.472673
ATIF
11
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1843
11
ATIF
3
FAVORİ
1843
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Dezavantajlı Öğrencilerin Fen Okuryazarlık Performanslarının Duyuşsal Özellikleriyle İlişkisinin İncelenmesi
Yazarlar:
Mehmet İkbal Yetişir
,
Kaan Batı
,
Mustafa Kahyaoğlu
,
Fırat Kıyas Birel
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
DOI: 10.30964/auebfd.405014
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1914
4
ATIF
0
FAVORİ
1914
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat