Hakkında
DergiPark Hakkında
DergiPark Ekibi
DergiPark Doi Hizmeti
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Özel
Kişi
Sendika
Araştırmacılar
Konular
Dergi Sihirbazı
Yardım
Trendler
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Araştırmacılar
Nihal Yurtseven
Nihal Yurtseven
Doç. Dr.
BAHÇEŞEHİR ÜNİVERSİTESİ
Yayın
8
Hakemlik
5
CrossRef Atıf
15
8
Yayın
5
Hakemlik
15
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Kurum
BAHÇEŞEHİR ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Öğretimi Planlamada Örtük Programın Rolüne İlişkin Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Nihal Yurtseven
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Ulusal Eğitim Akademisi Dergisi
DOI: 10.32960/uead.513425
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2375
3
ATIF
1
FAVORİ
2375
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretim Programının CIPP Modeline Göre Değerlendirilmesi: Öğretmen ve Öğrenci Görüşleri
Yazarlar:
Gizem Çamlıca
,
Nihal Yurtseven
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.1323072
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
240
0
ATIF
1
FAVORİ
240
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
COVID-19 Pandemisinde Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi ile Uzaktan Eğitime Yönelik Tutumları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Deniz Cemre Cimbar
,
Nihal Yurtseven
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.1374560
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
80
0
FAVORİ
80
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretim Programının CIPP Modeline Göre Değerlendirilmesi: Öğretmen ve Öğrenci Görüşleri
Yazarlar:
Gizem Çamlıca
,
Nihal Yurtseven
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.1323072
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
240
1
FAVORİ
240
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OKUL MÜDÜRLERİNİN LİDERLİK UYGULAMALARI İLE KOLEKTİF ÖĞRETMEN YETERLİLİĞİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Mahir Can Güner
,
Nihal Yurtseven
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.1093819
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
281
0
FAVORİ
281
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
UbD Temelli Farklılaştırılmış Fen Öğretiminin Öğrencilerin Motivasyonlarına, Bilimsel Süreç Becerilerine ve Akademik Başarılarına Etkisi
Yazarlar:
Emrah Özdemir
,
Nihal Yurtseven
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Ulusal Eğitim Akademisi Dergisi
DOI: 10.32960/uead.1215835
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
453
0
FAVORİ
453
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
UbD TEMELLİ GELİŞİMSEL YAKLAŞIM UYGULAMALARININ MATEMATİK DERSİ ÖĞRENCİ BAŞARISINA ETKİSİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Özge Gürbüz
,
Fatma Kahya Koçak
,
Nihal Yurtseven
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.791938
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3119
0
FAVORİ
3119
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Tasarımcı Öğretmen Ölçeği: Keşfedici Karma Araştırma Yöntemine Dayalı Bir Ölçek Geliştirme ve Doğrulama Çalışması
Yazarlar:
Nihal Yurtseven
,
Selçuk Doğan
,
İsmail Celik
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1121
0
FAVORİ
1121
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretimi Planlamada Örtük Programın Rolüne İlişkin Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Nihal Yurtseven
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Ulusal Eğitim Akademisi Dergisi
DOI: 10.32960/uead.513425
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2375
1
FAVORİ
2375
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Structural Relationships between Academic Motivation, Procrastination and Perfectionism: A Modelling Study
Yazarlar:
Uğur Akpur
,
Nihal Yurtseven
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.452633
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3808
0
FAVORİ
3808
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
Journal of Computer and Education Research
Milli Eğitim Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Ulusal Eğitim Akademisi Dergisi
Hakemlik
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Sakarya University Journal of Education
Ulusal Eğitim Akademisi Dergisi
Yükseköğretim Dergisi
Yayınlar
UbD Temelli Farklılaştırılmış Fen Öğretiminin Öğrencilerin Motivasyonlarına, Bilimsel Süreç Becerilerine ve Akademik Başarılarına Etkisi
Yazarlar:
Emrah Özdemir
,
Nihal Yurtseven
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Ulusal Eğitim Akademisi Dergisi
DOI: 10.32960/uead.1215835
ATIF
8
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
453
8
ATIF
0
FAVORİ
453
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
UbD TEMELLİ GELİŞİMSEL YAKLAŞIM UYGULAMALARININ MATEMATİK DERSİ ÖĞRENCİ BAŞARISINA ETKİSİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Özge Gürbüz
,
Fatma Kahya Koçak
,
Nihal Yurtseven
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.791938
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3119
3
ATIF
0
FAVORİ
3119
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretimi Planlamada Örtük Programın Rolüne İlişkin Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Nihal Yurtseven
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Ulusal Eğitim Akademisi Dergisi
DOI: 10.32960/uead.513425
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2375
3
ATIF
1
FAVORİ
2375
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Structural Relationships between Academic Motivation, Procrastination and Perfectionism: A Modelling Study
Yazarlar:
Uğur Akpur
,
Nihal Yurtseven
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.452633
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3808
1
ATIF
0
FAVORİ
3808
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat