avatar
Hasan Bakırcı Doç. Dr. VAN YÜZÜNCÜ YIL ÜNİVERSİTESİ
Yayın 39 Hakemlik 45 CrossRef Atıf 68 TR Dizin Atıf 300
39 Yayın
45 Hakemlik
68 CrossRef Atıf
300 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Fen ve Matematik Alanları Eğitimi

Kurum

VAN YÜZÜNCÜ YIL ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

5

12

1148

4

4

1181

8

2

710

0

1

1021

0

1

1880

Yayınlar

1

161

0

144

0

160

0

273

0

322

0

392

0

414

STEM Education Effect on Inquiry Perception and Engineering Knowledge
Yayın Bilgisi: 2022 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.64.9.3
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 864

0

864

4

1181

0

1648

12

1148

2

710

1

1523

1

1272

0

1102

0

1164

0

1404

0

6858

0

1328

Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Fizik Konularında Bilgi Teknolojilerini Kullanma Durumlarının Araştırılması
Yazarlar: Nurhan Polat, Naki Erdemir, Hasan Bakırcı
DOI: 10.19171/uefad.368852
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1195

0

1195

1

1880

0

1166

0

2883

Yayınlar

2

0

322

2

0

414

STEM Education Effect on Inquiry Perception and Engineering Knowledge
Yayın Bilgisi: 2022 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.64.9.3
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 864

2

0

864

4

4

1181

5

12

1148

8

2

710

1

1

1523

Rehberli Araştırma Sorgulama Öğretim Yönteminin 7. Sınıf Öğrencilerinin FeTeMM Tutumları Üzerindeki Etkisi
Yazarlar: Müge Sağdıç, Hasan Bakırcı
DOI: 10.32709/akusosbil.534626
ATIF 2 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1272

2

1

1272

5

0

1164

Fen Bilimleri Öğretmenlerinin FeTeMM Yaklaşımı Hakkındaki Görüşlerinin Belirlenmesi
DOI: 10.16949/turkbilmat.417939
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 6858

3

0

6858

10

0

1328

Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Fizik Konularında Bilgi Teknolojilerini Kullanma Durumlarının Araştırılması
Yazarlar: Nurhan Polat, Naki Erdemir, Hasan Bakırcı
DOI: 10.19171/uefad.368852
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1195

1

0

1195

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.