Hakkında
DergiPark Hakkında
DergiPark Ekibi
DergiPark Doi Hizmeti
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Özel
Kişi
Sendika
Araştırmacılar
Konular
Dergi Sihirbazı
Yardım
Trendler
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Araştırmacılar
Hülya Pehlivan
Hülya Pehlivan
Dr.
Hacettepe Üniversitesi
Yayın
7
Hakemlik
9
CrossRef Atıf
10
7
Yayın
9
Hakemlik
10
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Öğretim Teknolojileri
Kurum
Hacettepe Üniversitesi
Popüler Yayınları
Öğretmen Adaylarının Kopya Çekmeye İlişkin Metaforik Algılarının İncelenmesi
Yazarlar:
Hülya Pehlivan
,
Gamze Mercan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2023..-1175926
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
357
0
ATIF
1
FAVORİ
357
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Anadolu Öğretmen Lisesi Mirası: Türkiye'de Öğretmen Yetiştirme Kalitesinin ve Öneminin Mezun Bakış Açısıyla Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Hülya Pehlivan
,
Gamze Mercan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17152/gefad.1346505
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
153
0
FAVORİ
153
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Biyoloji Öğretmenlerinin Görüşleriyle 12. Sınıf Biyoloji Öğretim Programının Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Hülya Pehlivan
,
Gamze Mercan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.51460/baebd.1231000
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
151
0
FAVORİ
151
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMENLERİN ÇOKKÜLTÜRLÜ YETERLİK ALGILARI
Yazarlar:
Hülya Pehlivan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.1252488
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
152
0
FAVORİ
152
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Kopya Çekmeye İlişkin Metaforik Algılarının İncelenmesi
Yazarlar:
Hülya Pehlivan
,
Gamze Mercan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2023..-1175926
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
357
1
FAVORİ
357
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖRNEK OLAY VE OYUN YOLUYLA ÖĞRETİMİN SOSYAL BİLGİLER DERSİNDE ÖĞRENME DÜZEYİNE ETKİSİ
Yazarlar:
Hülya Pehlivan
,
Özcan Demirel
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.1000035
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1748
0
FAVORİ
1748
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Lisesi Öğrencilerinin Fizik Dersine Yönelik Tutumları İle Akademik Benlik Tasarımlarının İncelenmesi
Yazarlar:
Hülya Pehlivan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.2257
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1010
0
FAVORİ
1010
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Öğrenme Ortamlarında Uygulanan Ödül, Ceza ve Ayrımcılığa İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Hülya Pehlivan
,
Pınar Köseoğlu
,
Zeynep Şen
Yayın Bilgisi: 2018 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2019.506970
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
711
0
FAVORİ
711
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
İlköğretim Online
Kastamonu Education Journal
Trakya Eğitim Dergisi
Hakemlik
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi
Journal of Interdisciplinary Education: Theory and Practice
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Studies in Educational Research and Development
Trakya Eğitim Dergisi
Yayınlar
ÖRNEK OLAY VE OYUN YOLUYLA ÖĞRETİMİN SOSYAL BİLGİLER DERSİNDE ÖĞRENME DÜZEYİNE ETKİSİ
Yazarlar:
Hülya Pehlivan
,
Özcan Demirel
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.1000035
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1748
1
ATIF
0
FAVORİ
1748
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Lisesi Öğrencilerinin Fizik Dersine Yönelik Tutumları İle Akademik Benlik Tasarımlarının İncelenmesi
Yazarlar:
Hülya Pehlivan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.2257
ATIF
7
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1010
7
ATIF
0
FAVORİ
1010
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Öğrenme Ortamlarında Uygulanan Ödül, Ceza ve Ayrımcılığa İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Hülya Pehlivan
,
Pınar Köseoğlu
,
Zeynep Şen
Yayın Bilgisi: 2018 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2019.506970
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
711
2
ATIF
0
FAVORİ
711
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat