Sevda Koç Akran profil resmi
Sevda Koç Akran Doç. Dr. Siirt Üniversitesi, Eğitim Bilimler Bölümü, Eğitim Fakültesi A- blok-SİİRT
Yayın 40 Hakemlik 15 CrossRef Atıf 31 TR Dizin Atıf 69
40 Yayın
15 Hakemlik
31 CrossRef Atıf
69 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim

Biyografi

Siirt Üniversitesi, Eğitim Bilimler Bölümü, Eğitim Fakültesi A- blok-SİİRT

Kurum

Siirt Üniversitesi, Eğitim Bilimler Bölümü, Eğitim Fakültesi A- blok-SİİRT

Popüler Yayınları

1

2

2153

Ortaokullarda Örtük Olarak Verilen Değerler Konusunda Lisansüstü Öğrencilerin Görüşleri
Yazarlar: Sevda Koç , Abdulaziz Çelik
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2373

0

2

2373

0

2

1133

0

1

2387

0

1

3849

Yayınlar

0

351

2

1133

1

2053

0

643

Sağlık Okuryazarlığı Üzerine Sistematik Derleme
DOI: -
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1621

1

1621

0

2741

0

950

0

764

0

916

Karikatüre Dayalı Uygulamaların Okul Öncesi Çocuklarının İletişim Becerilerine Etkisi
Yazarlar: Sevda Koç Akran , İnci Kocaman Gelir
DOI: 10.29250/sead.721829
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 599

0

599

1

3849

0

997

1924-2009 Tarihleri Arasında Atatürkçülük ve Türk Kültürü Konularının Sosyoloji Dersindeki Yeri
Yayın Bilgisi: 2019 , Ege Eğitim Dergisi
DOI: 10.12984/egeefd.465049
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 766

0

766

0

1952

2

2153

0

389

Lise Öğrencilerine ve Öğretmenlerine Göre Okulun Örtük Programı
Yazarlar: Sevda Koç Akran , Abdurrahman Koyuncu
DOI: -
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2509

1

2509

Eğitim Bilişim Ağı Ders Modülünde Yer Alan Sorular İle TEOG Sınavında Çıkan Soruların İlişkisine Yönelik Öğretmen Görüşler
Yazarlar: Sevda Koç Akran , Elham Özdemir
Yayın Bilgisi: 2018 , Harran Maarif Dergisi
DOI: 10.22596/2018.0302.14.26
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2767

0

2767

0

12047

0

1065

0

6614

Danışman Öğretmenlerin Danışman Eğitimi ve Aday Öğretmen Yetiştirme Sürecine İlişkin Görüşleri
Yazarlar: Sevda Koç Akran , Zehra İş Üner
Yayın Bilgisi: 2018 , Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.2480
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1015

0

1015

Üniversite Öğrencilerinin İletişim Kavramına Yönelik Metaforik Algıları
Yazarlar: Sevda Koç Akran , Merve Acıdemir, Şevval Uludağ
DOI: 10.30900/kafkasegt.441228
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1688

1

1688

0

5292

Neden Dik Temel Yazı?: Öğretmen Algıları
Yazarlar: Oğuz Gürbüztürk, Sevda Koç Akran , Zehra İş Üner
DOI: 10.18039/ajesi.454652
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2263

0

2263

The Effect of the Layered Curriculum on the 6th Grade Students’ Learning Styles in Science Lesson
Yazarlar: Sevda Koc Akran , Burhan Uzum
DOI: 10.12973/ijem.4.3.141
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 537

0

537

0

4280

0

1775

2

2373

1

2387

0

961

Yayınlar

1

0

324

1

1

1741

Karikatüre Dayalı Uygulamaların Okul Öncesi Çocuklarının İletişim Becerilerine Etkisi
Yazarlar: Sevda Koç Akran , İnci Kocaman Gelir
DOI: 10.29250/sead.721829
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 599

1

0

599

1

2

2153

1

0

1226

Eğitim Bilişim Ağı Ders Modülünde Yer Alan Sorular İle TEOG Sınavında Çıkan Soruların İlişkisine Yönelik Öğretmen Görüşler
Yazarlar: Sevda Koç Akran , Elham Özdemir
Yayın Bilgisi: 2018 , Harran Maarif Dergisi
DOI: 10.22596/2018.0302.14.26
ATIF 4 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2767

4

0

2767

Öğretmen Adaylarının Ders Planlarının ve Öğretim Uygulamalarının İncelenmesi
DOI: 10.30900/kafkasegt.442694
ATIF 9 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 12047

9

0

12047

1

0

1065

Danışman Öğretmenlerin Danışman Eğitimi ve Aday Öğretmen Yetiştirme Sürecine İlişkin Görüşleri
Yazarlar: Sevda Koç Akran , Zehra İş Üner
Yayın Bilgisi: 2018 , Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.2480
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1015

1

0

1015

Üniversite Öğrencilerinin İletişim Kavramına Yönelik Metaforik Algıları
Yazarlar: Sevda Koç Akran , Merve Acıdemir, Şevval Uludağ
DOI: 10.30900/kafkasegt.441228
ATIF 4 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1688

4

1

1688

Karikatüre Dayalı Öğrenme- Öğretme Modelinin Okul Öncesi Öğrencilerin Konuşma ve Dinleme Becerilerine Etkisi
Yazarlar: Sevda Koç Akran , İnci Kocaman
DOI: 10.19160/ijer.384847
ATIF 4 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 5292

4

0

5292

Oyun Tabanlı Öğrenme-Öğretme Yaklaşımının Okul Öncesi Öğrencilerinin Öğrenme Tercihlerine Etkisi
Yazarlar: Sevda Koç Akran , İnci Kocaman
DOI: 10.17152/gefad.373216
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4280

3

0

4280

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.