Ayşe Derya Işık profil resmi
Ayşe Derya Işık Doç. Dr. BARTIN ÜNİVERSİTESİ
Yayın 20 Hakemlik 19 CrossRef Atıf 26 TR Dizin Atıf 1
20 Yayın
19 Hakemlik
26 CrossRef Atıf
1 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Sınıf Eğitimi

Kurum

BARTIN ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

1

1

783

Yayınlar

0

284

0

405

1

783

0

10594

0

1994

0

2402

Türkçede Sık Kullanılan Harfler ve Öğretilmesi
Yazarlar: Firdevs Güneş, Ayşe Derya Işık
DOI: 10.29250/sead.402700
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4104

0

4104

0

1326

0

1162

Mobil Öğrenmeden Sınırsız Öğrenmeye
DOI: 10.29250/sead.285472
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1088

0

1088

İlköğretim Birinci Sınıf Öğrencilerinin Okuma Başarısını Etkileyen Sosyo-Kültürel Faktörler
Yazarlar: Ayşe Işık , Emine Akosmanoğlu, Abdulhadi Bilir
Yayın Bilgisi: 2015 , İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2015.13811
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 663

0

663

0

328

0

1490

0

493

BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ DERSİNE YÖNELİK TUTUM ÖLÇEĞİNİN GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Yazarlar: Ayse Derya Isık , Enver Tahir Rıza
Yayın Bilgisi: 2011 , Education Sciences
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 668

0

668

Yayınlar

Türkçe Öğretim Merkezlerinin (TÖMER) Ölçme ve Değerlendirme Süreçleri
DOI: 10.29250/sead.958711
ATIF 4 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 405

4

0

405

1

1

783

4

0

10594

3

0

1994

Türkçede Sık Kullanılan Harfler ve Öğretilmesi
Yazarlar: Firdevs Güneş, Ayşe Derya Işık
DOI: 10.29250/sead.402700
ATIF 4 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4104

4

0

4104

1

0

1326

1

0

1162

Mobil Öğrenmeden Sınırsız Öğrenmeye
DOI: 10.29250/sead.285472
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1088

3

0

1088

İlköğretim Birinci Sınıf Öğrencilerinin Okuma Başarısını Etkileyen Sosyo-Kültürel Faktörler
Yazarlar: Ayşe Işık , Emine Akosmanoğlu, Abdulhadi Bilir
Yayın Bilgisi: 2015 , İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2015.13811
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 663

1

0

663

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.