Hakkında
DergiPark Hakkında
DergiPark Ekibi
DergiPark Doi Hizmeti
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Özel
Kişi
Sendika
Araştırmacılar
Konular
Dergi Sihirbazı
Yardım
Trendler
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Araştırmacılar
Ali Yiğit Kutluca
Ali Yiğit Kutluca
Doç. Dr.
İstanbul Aydın Üniversitesi
Yayın
21
Hakemlik
14
CrossRef Atıf
28
TR Dizin Atıf
19
21
Yayın
14
Hakemlik
28
CrossRef Atıf
19
TR Dizin Atıf
0000-0002-1341-3432
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Okul Öncesi Eğitim
Fen ve Matematik Alanları Eğitimi
Kurum
İstanbul Aydın Üniversitesi
Popüler Yayınları
Okul Öncesi Dönemde Çocukları Olan Ebeveynlerin Teknoloji Kullanımına Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Büşra Nur Oğuz
,
Ali Yiğit Kutluca
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4611
0
ATIF
2
FAVORİ
4611
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bir Okul Öncesi Öğretmeninin Fen Öğretimine Yönelik Pedagojik Alan Bilgisinin Keşfedilmesi
Yazarlar:
Semanur Nacar
,
Ali Yiğit Kutluca
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.727664
ATIF
6
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1075
6
ATIF
1
FAVORİ
1075
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Okul Öncesi Öğretmen ve Öğretmen Adaylarının Sosyobilimsel Konuların Öğretimine İlişkin Duyuşsal Eğilimleri
Yazarlar:
Eda Ünal
,
Ali Yiğit Kutluca
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17152/gefad.1292900
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
272
0
FAVORİ
272
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesı̇ Öğretmen Adaylarının Epı̇stemolojı̇k İnançlarının Çocuklarla Felsefe Öğretı̇mı̇ne İlı̇şkı̇n Görüşlerı̇ne Etkı̇sı̇nı̇n İncelenmesı̇
Yazarlar:
Gizem Türitoğlu
,
Ali Yiğit Kutluca
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Kaygı. Bursa Uludağ Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Felsefe Dergisi
DOI: 10.20981/kaygi.1298310
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
188
0
FAVORİ
188
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Eğitime Yönelik Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi (TPAB) Ölçeğinin Geçerlik ve Güvenilirlik Çalışması
Yazarlar:
Zeliha Buket Yalçın
,
Ali Yiğit Kutluca
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21666/muefd.1072821
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
827
0
FAVORİ
827
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Düşünme Becerileri Eğitimine Yönelik Pedagojik Alan Bilgilerinin Karşılaştırılması
Yazarlar:
Gulenay Kabil
,
Ali Yiğit Kutluca
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Ege Eğitim Dergisi
DOI: 10.12984/egeefd.1090180
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
549
0
FAVORİ
549
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Pedagojik İnançlarının Pedagojik Yeterlikleri Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi
Yazarlar:
Merve Gökçen
,
Ali Yiğit Kutluca
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.1120188
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
961
0
FAVORİ
961
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgi Düzeyleri ve Teknoloji Metaforlarının İncelenmesi
Yazarlar:
Gönül Filiz
,
Ali Yiğit Kutluca
,
Elif Yeşim Üstün
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
596
0
FAVORİ
596
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Pedagojik İnançları ve Pedagojik Alan Bilgilerinin Öğretim Uygulamaları Üzerindeki Etkisi
Yazarlar:
Ayşenur Avcı
,
Ali Yiğit Kutluca
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.1065083
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
603
0
FAVORİ
603
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyobilimsel argümantasyona yönelik pedagojik alan bilgisi (PAB) bileşenlerinin etkileşimindeki değişimin incelenmesi: Deneyimlerin etkisi
Yazarlar:
Ali Yiğit Kutluca
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi
DOI: 10.33400/kuje.1057670
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
379
0
FAVORİ
379
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf İçi Öğretimin Planlanması, Uygulanması ve Yönetimine İlişkin Metabilişsel Farkındalıklar Ölçeğinin (PUY-MFÖ) Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Yilmaz Soysal
,
Somayyeh Radmard
,
Ali Yiğit Kutluca
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ulusal Eğitim Akademisi Dergisi
DOI: 10.32960/uead.1036240
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
516
0
FAVORİ
516
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf İçi Öğretimin ve Öğrencinin Değerlendirilmesine İlişkin Meta-Bilişsel Farkındalıklar Ölçeğinin (MFÖ-DEĞ) Geliştirilmesi ve Psikometrik Özelliklerinin Belirlenmesi
Yazarlar:
Ali Yiğit Kutluca
,
Somayyeh Radmard
,
Yilmaz Soysal
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.899403
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
702
0
FAVORİ
702
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Öğretimde Teknoloji Kullanım Amaçlarının Teknoloji Öz-Yeterlik Düzeyleri Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Ayşe Nur Aksan
,
Ali Yiğit Kutluca
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
476
0
FAVORİ
476
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN EPİSTEMOLOJİK İNANÇLARININ FEN ÖĞRETİMİNE YÖNELİK PEDAGOJİK YETERLİKLERİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar: Nilay Mercan,
Ali Yiğit Kutluca
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
761
0
FAVORİ
761
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN PEDAGOJİK İNANÇLARININ ÖZ-YETERLİK VE ELEŞTİREL DÜŞÜNME AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Aykut Arslan
,
Ali Yiğit Kutluca
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.742927
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1089
0
FAVORİ
1089
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN FEN ÖĞRETİMİ UYGULAMALARININ TEORİK VE PRATİK DOĞASININ KEŞFEDİLMESİ
Yazarlar:
Elif Akşam
,
Ali Yiğit Kutluca
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.867333
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1123
0
FAVORİ
1123
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Dönemde Çocukları Olan Ebeveynlerin Teknoloji Kullanımına Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Büşra Nur Oğuz
,
Ali Yiğit Kutluca
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4611
2
FAVORİ
4611
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üniversite Öğrencilerinin Sosyal Medya Kullanım Amaçlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Somayyeh Radmard
,
Yilmaz Soysal
,
Ali Yiğit Kutluca
, Zeynep Türk
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Uluslararası Eğitim Araştırmacıları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1553
0
FAVORİ
1553
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bir Okul Öncesi Öğretmeninin Fen Öğretimine Yönelik Pedagojik Alan Bilgisinin Keşfedilmesi
Yazarlar:
Semanur Nacar
,
Ali Yiğit Kutluca
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.727664
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1075
1
FAVORİ
1075
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Sosyobilimsel Argümantasyon Sürecinde Kullandıkları Kanıtların İncelenmesi: Küresel İklim Değişikliği Örneği
Yazarlar:
Ali Yiğit Kutluca
,
Pınar Seda Çetin
,
Melike Akbaş
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14686/buefad.617933
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
791
0
FAVORİ
791
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünme Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Ali Yiğit Kutluca
,
Aylin Yılmaz
,
Ezgi İbiş
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.2309
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1193
0
FAVORİ
1193
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Öz-Yeterliğinin Motivasyon ve Epistemolojik ve Pedagojik İnanç Sistemleri Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Ali Yiğit Kutluca
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.413053
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1896
0
FAVORİ
1896
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrenmeye Yönelik Epistemolojik İnançlar Ölçeğinin Uygulamalı Olarak Uyarlama, Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Ali Yiğit Kutluca
,
Yılmaz Soysal
,
Somayyeh Radmard
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17244/eku.335287
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7311
0
FAVORİ
7311
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Eğitimde Kuram ve Uygulama
Ege Eğitim Dergisi
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
Kastamonu Education Journal
Kaygı. Bursa Uludağ Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Felsefe Dergisi
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ulusal Eğitim Akademisi Dergisi
Uluslararası Eğitim Araştırmacıları Dergisi
Hakemlik
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ulusal Eğitim Akademisi Dergisi
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
Yayınlar
Okul Öncesi Eğitime Yönelik Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi (TPAB) Ölçeğinin Geçerlik ve Güvenilirlik Çalışması
Yazarlar:
Zeliha Buket Yalçın
,
Ali Yiğit Kutluca
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21666/muefd.1072821
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
827
1
ATIF
0
FAVORİ
827
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Düşünme Becerileri Eğitimine Yönelik Pedagojik Alan Bilgilerinin Karşılaştırılması
Yazarlar:
Gulenay Kabil
,
Ali Yiğit Kutluca
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Ege Eğitim Dergisi
DOI: 10.12984/egeefd.1090180
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
549
1
ATIF
0
FAVORİ
549
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Pedagojik İnançlarının Pedagojik Yeterlikleri Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi
Yazarlar:
Merve Gökçen
,
Ali Yiğit Kutluca
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.1120188
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
961
2
ATIF
0
FAVORİ
961
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyobilimsel argümantasyona yönelik pedagojik alan bilgisi (PAB) bileşenlerinin etkileşimindeki değişimin incelenmesi: Deneyimlerin etkisi
Yazarlar:
Ali Yiğit Kutluca
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi
DOI: 10.33400/kuje.1057670
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
379
1
ATIF
0
FAVORİ
379
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN PEDAGOJİK İNANÇLARININ ÖZ-YETERLİK VE ELEŞTİREL DÜŞÜNME AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Aykut Arslan
,
Ali Yiğit Kutluca
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.742927
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1089
1
ATIF
0
FAVORİ
1089
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN FEN ÖĞRETİMİ UYGULAMALARININ TEORİK VE PRATİK DOĞASININ KEŞFEDİLMESİ
Yazarlar:
Elif Akşam
,
Ali Yiğit Kutluca
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.867333
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1123
5
ATIF
0
FAVORİ
1123
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bir Okul Öncesi Öğretmeninin Fen Öğretimine Yönelik Pedagojik Alan Bilgisinin Keşfedilmesi
Yazarlar:
Semanur Nacar
,
Ali Yiğit Kutluca
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.727664
ATIF
6
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1075
6
ATIF
1
FAVORİ
1075
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünme Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Ali Yiğit Kutluca
,
Aylin Yılmaz
,
Ezgi İbiş
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.2309
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1193
3
ATIF
0
FAVORİ
1193
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Öz-Yeterliğinin Motivasyon ve Epistemolojik ve Pedagojik İnanç Sistemleri Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Ali Yiğit Kutluca
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.413053
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1896
2
ATIF
0
FAVORİ
1896
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrenmeye Yönelik Epistemolojik İnançlar Ölçeğinin Uygulamalı Olarak Uyarlama, Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Ali Yiğit Kutluca
,
Yılmaz Soysal
,
Somayyeh Radmard
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17244/eku.335287
ATIF
6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7311
6
ATIF
0
FAVORİ
7311
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat