avatar
Ufuk Özkubat Doç. Dr. GAZİ ÜNİVERSİTESİ
Yayın 19 Hakemlik 51 CrossRef Atıf 30 TR Dizin Atıf 27
19 Yayın
51 Hakemlik
30 CrossRef Atıf
27 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Özel Eğitim ve Engelli Eğitimi

Biyografi

Dr. Ufuk Özkubat, 2007 yılında Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Fakültesi, Özel Eğitim Öğretmenliği Programı’nda lisans eğitimini tamamladı. 2010 yılında Gazi Üniversitesi Özel Eğitim Bölümü’nde yüksek lisans eğitimini ve ardından aynı üniversite ve bölümde 2019 yılında doktora eğitimini tamamladı. 2007 ile 2013 yılları arasında çeşitli illerde resmi ve özel özel eğitim kurumlarında özel eğitim öğretmeni olarak görev yaptı. 2013 yılından itibaren Gazi Üniversitesi Özel Eğitim Bölümü’nde görev yapmaktadır. Özkubat, öğrenme güçlüğü olan öğrencilerin eğitimleri; okuma, yazma süreçleri, matematik problemi çözme süreçlerinin incelenmesi, problem çözmenin bilişsel ve üstbilişsel stratejiler bağlamında değerlendirilmesi ile öğretmen yetiştirme ve kaynaştırma ortamlarında uyarlamalar konularında araştırmalarını sürdürmektedir. Ulusal ve uluslararası hakemli dergilerde yayımlanmış makaleleri, kitap bölümleri ve kongrelerde sunulmuş sözlü bildirileri bulunmaktadır.

Kurum

GAZİ ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

Otizmli Çocuğa Sahip Olan Ebeveynlerin Görüşleri: Otizm Tanımlamaları ve Otizmin Nedenleri
Yazarlar: Gökhan Töret, Selda Özdemir, Ömür Gürel Selimoğlu, Ufuk Özkubat
DOI: 10.1501/Ozlegt_0000000189
ATIF 0 FAVORİ 3 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 13907

0

3

13907

Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Çocuklarda Akademik Başarı Düzeyleri Üzerinde Kendini İzleme Stratejisinin Etkisinin İncelenmesi
Yazarlar: Gökhan Töret, Çığıl Aykut, Arif Babacan, Ufuk Özkubat
DOI: 10.1501/Ozlegt_0000000224
ATIF 0 FAVORİ 3 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 5328

0

3

5328

8

2

9329

0

2

4515

Yayınlar

0

1794

0

929

1

2950

0

12100

YETERSİZLİKTEN ETKİLENMİŞ ÇOCUKLARIN SOSYAL KABULLERİNİ SAĞLAMADA KAYNAŞTIRMAYA HAZIRLIK ETKİNLİKLERİNİN ETKİSİ
Yazarlar: Ufuk Özkubat , Hanifi Sanır, Gökhan Töret, Arif Babacan
Yayın Bilgisi: 2016 , Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4760

0

4760

2

4515

Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Çocuklarda Akademik Başarı Düzeyleri Üzerinde Kendini İzleme Stratejisinin Etkisinin İncelenmesi
Yazarlar: Gökhan Töret, Çığıl Aykut, Arif Babacan, Ufuk Özkubat
DOI: 10.1501/Ozlegt_0000000224
FAVORİ 3 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 5328

3

5328

2

9329

1

6909

Otizmli Çocuğa Sahip Olan Ebeveynlerin Görüşleri: Otizm Tanımlamaları ve Otizmin Nedenleri
Yazarlar: Gökhan Töret, Selda Özdemir, Ömür Gürel Selimoğlu, Ufuk Özkubat
DOI: 10.1501/Ozlegt_0000000189
FAVORİ 3 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 13907

3

13907

Otizmli Çocuğa Sahip Ebeveynlerin Otizm Tanılama Sürecinde ve Tanı Sonrasında Yaşadıkları Deneyimlerine İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar: Ömür Gürel Selimoğlu, Selda Özdemir, Gökhan Töret, Ufuk Özkubat
DOI: 10.20489/intjecse.107930
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 6901

1

6901

Yetersizliği Olan Çocuklarda Beceri Öğretiminde Kullanılan Eşzamanlı İpucuyla Öğretimin Etkililiği: Betimsel Değerlendirme ve Meta-Analizi
Yazarlar: Esmehan Özer, Mehtap Çoşgun Başar, Ufuk Özkubat , Gökhan Töret, Necdet Karasu
DOI: 10.1501/Ozlegt_0000000185
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4345

0

4345

1

4083

Yayınlar

3

0

983

1

0

1794

2

0

929

7

0

12100

8

2

9329

3

1

6909

Otizmli Çocuğa Sahip Ebeveynlerin Otizm Tanılama Sürecinde ve Tanı Sonrasında Yaşadıkları Deneyimlerine İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar: Ömür Gürel Selimoğlu, Selda Özdemir, Gökhan Töret, Ufuk Özkubat
DOI: 10.20489/intjecse.107930
ATIF 2 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 6901

2

1

6901

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.