Hakkında
DergiPark Hakkında
DergiPark Ekibi
DergiPark Doi Hizmeti
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Özel
Kişi
Sendika
Araştırmacılar
Konular
Dergi Sihirbazı
Yardım
Trendler
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Araştırmacılar
Esin Yılmaz Koğar
Esin Yılmaz Koğar
Doç. Dr.
NİĞDE ÖMER HALİSDEMİR ÜNİVERSİTESİ
Yayın
9
Hakemlik
14
CrossRef Atıf
23
9
Yayın
14
Hakemlik
23
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Kurum
NİĞDE ÖMER HALİSDEMİR ÜNİVERSİTESİ
Yayınlar
Examination of response time effort in TIMSS 2019: Comparison of Singapore and Türkiye
Yazarlar:
Esin Yılmaz Koğar
,
Sümeyra Soysal
Yayın Bilgisi: 2023 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.1343248
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
296
0
FAVORİ
296
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Item parameter recovery via traditional 2PL, Testlet and Bi-factor models for Testlet-Based tests
Yazarlar:
Sümeyra Soysal
,
Esin Yılmaz Koğar
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.948182
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
950
0
FAVORİ
950
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Comparison of Testlet Effect on Parameter Estimates Using Different Item Response Theory Models
Yazarlar:
Esin Yılmaz Koğar
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
DOI: 10.21031/epod.948227
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
690
0
FAVORİ
690
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
An Investigation of Item Position Effects by Means of IRT-Based Differential Item Functioning Methods
Yazarlar:
Sümeyra Soysal
,
Esin Yılmaz Koğar
Yayın Bilgisi: 2021 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.779963
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
679
0
FAVORİ
679
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TALIS 2018 İŞ DOYUMU ÖLÇEĞİNİN ÖLÇME DEĞİŞMEZLİĞİNİN TÜRKİYE ÖRNEKLEMİ ÜZERİNDEN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Esin Yılmaz Koğar
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.779089
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1050
0
FAVORİ
1050
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FARKLI MADDE TÜRLERİNE GÖRE FEN OKURYAZARLIĞININ İNCELENMESİ: PISA 2015 TÜRKİYE ÖRNEĞİ
Yazarlar:
Esin Yılmaz Koğar
,
Hakan Koğar
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2019.19.46660-467271
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
826
0
FAVORİ
826
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğilim Puanı Eşleştirme Analizinin Eğitim Araştırmalarında Kullanılması
Yazarlar:
Esin Yılmaz Koğar
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1364
0
FAVORİ
1364
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Tek ve Çok Boyutlu Madde Tepki Kuramına Dayalı Bir Veri Analizi Yazılımı: IRTPRO 2.1
Yazarlar:
Esin Yılmaz Koğar
,
Derya Çakıcı Eser
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
DOI: 10.21031/epod.29597
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2191
0
FAVORİ
2191
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Comparison of Different Estimation Methods for Categorical and Ordinal Data in Confirmatory Factor Analysis
Yazarlar:
Hakan Koğar
,
Esin Yılmaz Koğar
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
DOI: 10.21031/epod.94857
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2665
0
FAVORİ
2665
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
International Journal of Assessment Tools in Education
Editörlük
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
Editör Yardımcısı
International Journal of Assessment Tools in Education
Alan Editörü
Hakemlik
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
International Journal of Assessment Tools in Education
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Participatory Educational Research
Psikoloji Çalışmaları
Sakarya University Journal of Education
Yayınlar
Item parameter recovery via traditional 2PL, Testlet and Bi-factor models for Testlet-Based tests
Yazarlar:
Sümeyra Soysal
,
Esin Yılmaz Koğar
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.948182
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
950
1
ATIF
0
FAVORİ
950
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
An Investigation of Item Position Effects by Means of IRT-Based Differential Item Functioning Methods
Yazarlar:
Sümeyra Soysal
,
Esin Yılmaz Koğar
Yayın Bilgisi: 2021 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.779963
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
679
1
ATIF
0
FAVORİ
679
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TALIS 2018 İŞ DOYUMU ÖLÇEĞİNİN ÖLÇME DEĞİŞMEZLİĞİNİN TÜRKİYE ÖRNEKLEMİ ÜZERİNDEN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Esin Yılmaz Koğar
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.779089
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1050
1
ATIF
0
FAVORİ
1050
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FARKLI MADDE TÜRLERİNE GÖRE FEN OKURYAZARLIĞININ İNCELENMESİ: PISA 2015 TÜRKİYE ÖRNEĞİ
Yazarlar:
Esin Yılmaz Koğar
,
Hakan Koğar
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2019.19.46660-467271
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
826
2
ATIF
0
FAVORİ
826
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Comparison of Different Estimation Methods for Categorical and Ordinal Data in Confirmatory Factor Analysis
Yazarlar:
Hakan Koğar
,
Esin Yılmaz Koğar
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
DOI: 10.21031/epod.94857
ATIF
18
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2665
18
ATIF
0
FAVORİ
2665
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat